Selasa, 13 Januari 2015

celotehan kecil

munyak ih, yg hidup aku jua, yg kda bisi pacar aku jua, yg rempong wan tugas kuliah aja ya aku jua. Kenapa pina meurusi bener ih jadi manusia. aku ja kada suah meurusi hidup org palagi hidup km (-_-). Kada usah kisah baik mun nyatanya nusuk jua, paray mun kaitu. Mun jahat tu ya jahat ja menyelajur jgn pina mealang2 hidup cemitu. Mun handak jadi penipu ya jadi penipu situ beumuran! Urus tu nah diri km sorang bujur kada dlu, jgn peiyanya jdi org. Tahu ae situ beduit bonor, bungas bonor pake kuadrat nah, payu bonor, pintar bonor. Ayu ae, mun aku dibandingakan wan km manada bandingannya. Tapi kda usah jua kalo lah meurusi urusanku, tegatuk-gatuk gen kada urusan km, tahu gen kda jua aku wan urusan km. Dibaiki malah jadi menjadi-jadi, bisanya memutar balikkan fakta. Aku nih napang da, mentang2 mun di sambati aku nih behinip aja lalu meraja lela. Nyambati aku ini lah aku itu lah, aku kya ini lah aku kya itu lah,, ck. yg tau tentang aku nih cuman aku wan Tuhan aja beserta malaikat-malaikatnya. Jadi, jangan nyambat mun km tuh sudah tahu lawan kenal aku nih kaya apa orangnya. Tahulah sakitnya tuh disini (-_-)
Backsound : Sakitnya tuh di sini by Cita citata

Tidak ada komentar:

Posting Komentar